Prospek Bertindak Tanpa Mereka Sedari

Emosi dan Tindakan

Apa yang bakal saya kongsikan lepas ini adalah TEKNIK RAHSIA bagaimana anda juga boleh pengaruhi emosi dan tindakan prospek agar ia terus membeli produk anda. 

Jadi saya nak tanya... Siapa di sini yang ingin tahu teknik rahsia ini ? "

tanpa-sedari

Ini adalah contoh ayat soalan yang digunakan untuk membuatkan prospek tidak sedar yang mereka bertindak untuk membeli.

Sebenarnya ada banyak faktor yang menjadikan ayat tersebut satu ayat yang mampu seolah-olah memukau tindakan manusia.

Sebelum ayat ini mampu menjadi ayat yang berkuasa tinggi untuk mengarahkan prospek untuk bertindak prospek telah melalui beberapa proses.

1) Melalui prospek aliran PeMiKaT
2) Melalui proses kesamaan polar pemikiran, pernafasan dan gerakan.
3) Melalui proses pemancungan minda sedar
4) Melalui proses menekan suis emosi bertindak manusia
5) Melalui proses penyusunan struktur dan perletakan ayat dan perkataan tertentu.

Tapi di sini saya ingin kongsikan elemen no. 5)

Penyusunan ayat dan perkataan.

1) Perkara pertama yang saya lakukan adalah TARIK PERHATIAN.Saya tarik perhatian dengan ayat..

"Baik... dengar sini semua.."

2) Saya jana NAFSU peserta dengan dengan menghidangkan peserta dengan FAEDAH yang BESAR.

"...TEKNIK RAHSIA bagaimana anda juga boleh pengaruhi emosi dan tindakan prospek agar ia terus membeli produk anda. "

3) Saya gunakan satu ayat yang menerbitkan emosi MISTERI yang BESAR yang perlu untuk diketahui. Ayat ini digunakan untuk menyampaikan FEADAH yang besar itu. 

" Apa yang bakal saya kongsikan lepas ini adalah... "

4) Saya berikan soalan untuk dapatkan tindakbalas.

" Jadi saya nak tanya... Siapa di sini yang ingin tahu teknik rahsia ini ? "

5) Saya berikan arahan supaya peserta terus bertindak seperti yang saya mahu mereka bertindak

" Sila angkat tangan..."

Persoalannya sekarang bagaimana untuk menulis ayat-ayat yang mampu menjual ?

Tuan Zahrul Azua & Tuan Safuan Sipenglipurlara telah hasilkan satu pakej ebook (ada beberapa buah ebook dalam pakej ini)...

Pakej ebook ini dinamakan...


Pakej ebook yang akan membantu anda menghasilkan ayat-ayat jualan di facebook.

Jika anda rasa nak menjual di facebook tetapi tidak tahu bagaimana untuk hasilkan ayat-ayat jualan ini maka pakej ebook ini boleh bantu anda.

Berminat ?



Pakej ebook ini untuk yang betul-betul berminat untuk menjual di facebook sahaja.