Cara unik guna strategi kupon -- Tingkatkan jualan bisnes.
Strategi kupon untuk bisnes di Facebook.
Kupon adalah satu daripada strategi berkesan untuk buat pelanggan membeli.
Syarikat-syarikat budak besar dalam pelbagai industri (Mydin, Giant dan sebagainya) masih lagi mengamalkan strategi kupon.
Strategi kupon ini dijangka bertahan untuk jangka masa yang lama.
74% pelanggan suka bagi beli kupon.
Psikologi disebalik kupon adalah mewujudkan mentaliti dan persepsi murah, di mata pelanggan.
Kupon juga membantu bisnes-bisnes di luar negara untuk kaut kantung duit yang besar.
Sebagai contoh, di Amerika Syarikat, event yang popular setiap tahun adalah Black Friday.
Berdasarkan kajian, 74% pelanggan online melakukan carian di Internet, untuk dapatkan kod diskaun khas untuk event Black Friday.
Apa yang boleh kita amalkan daripada event di atas adalah:
Kupon juga membantu bisnes-bisnes di luar negara untuk kaut kantung duit yang besar.
Sebagai contoh, di Amerika Syarikat, event yang popular setiap tahun adalah Black Friday.
Berdasarkan kajian, 74% pelanggan online melakukan carian di Internet, untuk dapatkan kod diskaun khas untuk event Black Friday.
Apa yang boleh kita amalkan daripada event di atas adalah:
Teknik unik Wujudkan strategi event-based discount.
Apabila berlaku hari cuti atau perayaan rasmi, wujudkan strategi kupon ini.
Sebagai contoh,
Sebagai contoh,
- Kupon khas Aidilfitri.
- Kupon khas Aidiladha.
- Kupon khas Deepavali.
Ebook: 3 Formula Marketing
Amalan bisnes yang mempunyai 19,200 cawangan seluruh dunia.
Muat turun sekarang di sini --> KLIK DI SINI
Muat turun sekarang di sini --> KLIK DI SINI